Відключення без попередження

 Саме так у період карантину організація Лубнигаз нагадує лубенцям про сплату, розсилаючи квитанції з неіснуючими боргами за транспортування газу та технічне обслуговування.

Лубенці, щоб вияснити, звідки взялися неправдиві суми, масово товпляться щоранку під конторою Лубнигазу. Вони наражаються на небезпеку захворіти, а Лубнигаз тільки сприяє цьому. Організація, яка у період карантину могла б працювати дистанційно з кожним абонентом, змушує людей створювати черги. А все тому, що у спілкуванні по телефону оператори Лубнигазу відмовляються пояснювати абонентам, чому їм нараховано великі суми за спожитий газ. Лубенці добре вміють вести облік спожитого газу, але постійні проблеми у нарахуваннях змушують їх особисто звертатися до Лубнигазу.

Така ситуація триває вже не один рік і добряче виводить з себе все населення Лубен та району. Хто покладе цьому край?

Ці фото зроблено 4 травня, у період карантинних обмежень, із забороною збиратися разом більше трьох людей і обов"язковим дотриманням дистанції.