• Головна
  • Надання фінансової підтримки суб’єктам малого та середнього підприємництва у Лубнах
11:00, 7 травня 2020 р.

Надання фінансової підтримки суб’єктам малого та середнього підприємництва у Лубнах

Надання фінансової підтримки суб’єктам малого та середнього підприємництва у Лубнах

 Робоча група з розгляду звернень щодо фінансової підтримки малого та середнього підприємництва, утворена розпорядженням міського голови від 30.04.2020 року № 113р (розпорядження додається), відповідно до рішення позачергової п’ятдесят третьої сесії Лубенської міської ради сьомого скликання від 28 квітня 2020 року «Про внесення змін до Програми розвитку малого та середнього підприємництва в м. Лубни на 2019-2021 роки» здійснює прийом документів від суб’єктів малого та середнього підприємництва для отримання фінансової підтримки.

Перелік документів, які подаються суб’єктами малого та середнього підприємництва для отримання фінансової підтримки:

1. Заява про надання фінансової підтримки (у довільній формі).

2. Копії установчих документів (статут, витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань).

3. Аргументоване підтвердження заявником його належності до суб’єктів малого та середнього підприємництва, які забезпечують обслуговування підприємств, закладів, установ та організацій, визначених абз.4 п.п.9 п.2 постанови КМУ №255 від 02.04.2020, на час впровадження на території міста Лубни карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних з недопущенням спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

4. Підтвердження заявником належності до суб’єктів малого та середнього підприємництва відповідно до Господарського кодексу України (ст. 55 Господарського кодексу України додається) з наданням копій підтвердних документів щодо середньої кількості працівників та доходу за 2019 рік та І квартал 2020 року.

5. Обґрунтування необхідності отримання фінансової підтримки.

6. Розрахунок витрат та доходів суб’єктів господарювання за час дії карантину з наданням копій (завірених) первинних бухгалтерських документів, документів про здійснення оплати, реєстрів, регістрів, звітності, декларацій тощо, які підтверджують вказані розрахунки.

7. Заходи, що вживалися суб’єктом господарювання по недопущенню збитковості господарської діяльності під час дії карантину.

8. Аналіз (інформація) щодо результатів діяльності (фінансовий звіт) про підсумки роботи та суми сплачених податків до бюджетів усіх рівнів (за кожним податком окремо) за 2019 рік та І квартал 2020 року.

9. Інші документи, які обґрунтовують доцільність отримання фінансової підтримки. Заяви суб’єктів малого та середнього підприємництва з повним пакетом документів приймаються під час дії карантину та протягом 30 календарних днів після його закінчення відділом економічного розвитку і торгівлі виконавчого комітету міської ради (м. Лубни, вул. Я. Мудрого, 33, к. 410, тел. 72-739, e-mail: [email protected]) в паперовому та електронному вигляді.»

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...