Про діяльність Лубенського інклюзивно-ресурсного центру

Інклюзивно-ресурсний центр Лубенської міської ради працює за адресою: вулиця Григора ТЮТЮННИКА, будинок 19-А. За цією адресою спеціалісти центру працюють у чотирьох невеличких кімнатах. Надалі розглядається питання щодо розміщення ІРЦ на першому поверсі дитячої міської лікарні, де будуть створені кращі умови для роботи з дітьми.
Як розповіла керівник центру Наталія Москальова, сьогодні вони обслуговують 8500 міських дітей з особливими потребами та 2691 дитину Засульської ОТГ.

ІРЦ (інклюзивно-ресурсний центр) - установа, яка забезпечує права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти і забезпечує здобуття загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їхнього системного кваліфікованого супроводу.

Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
1) проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту (здійснюється практичними психологами інклюзивно-ресурсного центру), розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини;
2) надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти (не відвідують заклади освіти) та не отримують відповідної допомоги;
3) участь педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів загальної середньої освіти з метою моніторингу динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік;
4) ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в інклюзивно-ресурсному центрі, за згодою їх батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;
5) ведення реєстру закладів освіти, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами за їх згодою;
6) надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, з питань організації інклюзивного навчання;
7) надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, батькам або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг таким дітям;

8) консультування батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти, інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів;
9) надання консультативної та психологічної допомоги, проведення бесід з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
10) моніторинг динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами шляхом взаємодії з їх батьками (законними представниками) та закладами освіти, в яких вони навчаються;
11) організація інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами;
12) взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами починаючи з раннього віку в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів.
Тож батьки, які вважають, що їхні діти мають особливі потреби, (а в цю категорію входять і обдаровані діти), можуть звертатися до спеціалістів центру, які нададуть кваліфіковані поради щодо корекції виховання і розвитку дитини.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Пригоди
27 вересня близько 19-ї години в Лубнах, на вулиці Садовій, сталася ДТП. Відомо, що водій автомобіля «Шевроле Авео» здійснив зіткнення з велосипедистом, 1959-го року народження. У результаті ДТП велосипедиста з травмами доставили до медичного закладу. Відомості внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за частиною 1 статті 286 (Порушення правил дорожнього руху) Кримінального кодексу України.
Суспільство
Отримання свідоцтва про народження дитини є своєрідною путівкою у життя. Більшість батьків знають, що задля успішної реалізації права малюка на перший документ, треба звернутися до органів державної реєстрації актів цивільного стану з відповідним пакетом паперів, зокрема з медичного закладу, де народилося чадо. Але що роботи родинам, у яких з певних причин дитина з’явилася на світ поза межами пологового будинку? За словами начальника Північно-Східного міжр...
Освіта
Так швидко промайнув місяць навчання першокласників у школі. Ці адаптаційні дні були найскладніші для малечі, яка вперше переступила шкільний поріг. Для вчителів початкових класів це також надзвичайно відповідальний період. Адже саме від педагогів залежить, чи ходитимуть діти на уроки із задоволенням. Учні 1-К класу Лубенської ЗОШ №1 відвідують школу з великим задоволенням. Адже їх перша вчителька Світлана Петраш - досвідчений педагог із багаторічним стаже...
Пригоди
27вересня 2020 року до реанімаційного відділення Лубенської ЦРЛ з діагнозом: термічні опіки ІІ ступеня голови та лівої руки госпіталізоване немовля 2019 року народження, мешканець с. Березівка Лубенського району.   Опіки отримані внаслідок падіння в ємність з окропом. Стан здоров’я дитини – середньої тяжкості.
Різне
Розгортаючи пожовклі від часу, старі фоліанти, які надає до уваги спільноти Лубенський краєзнавчий музей імені Гната Стеллецького, читаємо таке: "Цими днями в помешканні місцевої міської управи відбулися вибори лубенського міщанського голови. На вибори прибуло чимало людей. З самого початку виборів в помешкання явилась доволі чимала, гарненько підпила уже "чесна кумпанія“ певних громадян, які зразу-ж і почали виявлять свою діяльність. Всі ці п'яненькі людц...
Суспільство
Так у Лубнах називається мікрорайон, де колись дислокувалася знаменита Чапаєвська дивізія. Вже давно розформована військова частина, але люди залишилися жити. Мікрорайон гарний, густонаселений, і здавалося б, повинен бути тут порядок. Та щось пішло не так. Біля пятиповерхівок вулиці Гвардійської на дитячому майданчику жодного разу за літо не скошували траву, вже кілька тижнів сміттєва урна стоїть переповнена сміттям і ніхто наче й не збирається навести лад...
Різне
Ідучи будь-яким містом, ви завжди звертали увагу, як цвітуть з початку літа та до пізньої осені багряні, жовті й вогняні чорнобривці. Ці квіти отримали назву «золото Діви Марії», вони були зображені навколо лику Діви Марії та символізували монети із золота. Існувала легенда, що коли втікали Марія та Йосип до Єгипту, їх переслідували злодії. Вони спіймавши їх, забрали гаманець, а в ньому замість золотих монет були квіти чорнобривців. Ці квіти застосовують у...
Політика
Напередодні місцевих виборів, що пройдуть в Україні 25 жовтня 2020 року, влада повністю змінила виборче законодавство. Нова виборча система настільки складна, що навіть експерти не можуть у ній розібратись. Якби робили все правильно, то виборча кампанія мала б початися за півроку – з широкомасштабної роз’яснювальної роботи. Однак її не було і немає. Така ситуація зручна для великих партій, які вже сидять у Верховній Раді. На тлі плутанини й незнання вони п...
Екологія
Саме так можна назвати те, що відбувається майже щодня – палають торфовища, ядуча пелена диму накриває села і відчувається в Лубнах. У селі Висачки люди особливо потерпають від диму, вранці, 24 вересня, горіння торфу було наскільки інтенсивне, що видимість в селі була у межах двадцяти метрів. Жити у такому смороді дуже шкідливо для здоров"я, але навіть якщо комусь стане зле, то лікаря у селі немає, а швидка допомога із Лубен буде їхати дуже довго. Дорога д...