• Головна
  • Найшвидший у світі дрон-камікадзе досяг швидкості 450 км/год
13:33, Вчора

Найшвидший у світі дрон-камікадзе досяг швидкості 450 км/год

Безпілотна авіаційна система призначена для збору розвідувальних даних, ударів та місій з використанням пасток, і може бути розгорнута в середовищах з відсутністю GPS або у місцях високого ризику. Британська інженерна компанія з корінням у Формулі-1 представила нову платформу військових безпілотників, яка, за її словами, може змінити те, як Велика Британія проводить операції на полі бою.

Компанія MGI Engineering офіційно представила свою систему безпілотників наступного покоління SkyShark на живій демонстрації на аеродромі Енстоун в Оксфордширі 11 липня.  Безпілотна авіаційна система призначена для збору розвідувальних даних, ударів та місій з використанням пасток, і може бути розгорнута в середовищах з відсутністю GPS або у місцях високого ризику.

Дрон-камікадзе з аеродинамікою Формули-1

Дрон випускається у двох версіях. Одна з них використовує газотурбінний двигун, розроблений британською компанією Argive Ltd, що забезпечує те, що MGI називає повністю суверенними можливостями. Друга версія оснащена електричним вентиляторним двигуном з канальною системою, розробленим Greenjets, призначеним для малопомітних місій, що вимагають малопомітності та ефективності.

«Ця платформа є результатом британських інновацій, що працюють на повну потужність», – сказав Майк Гаскойн, засновник і генеральний директор MGI Engineering.  «Від двигуна до корисного навантаження, все, що ми сьогодні запустили, було спроектовано, побудовано та випробувано на рідній землі».

SkyShark описується як односторонній ефектор (OWE), клас безпілотних систем, здатних виконувати місії на далеку відстань без необхідності повернення на Землю.  Під час офіційного запуску MGI заявила, що SkyShark може розвивати швидкість понад 450 км/год, уражати цілі на відстані до 250 кілометрів та нести боєголовку вагою 20 кілограмів. 

Він також використовує навігаційну систему зіставлення з рельєфом місцевості, або TERCOM, що дозволяє йому працювати без залежності від супутникових сигналів, що є важливою можливістю для місій в умовах відсутності GPS або перешкод. Обидва варіанти компактні, економічно ефективні та розроблені для швидкого виробництва, що, за словами офіційних осіб, робить їх ідеальними для масштабування під час великих конфліктів. Газотурбінна версія використовує двигун Argive, як показано в документі номер 1. Цей двигун розроблений для тактичних місій, що потребують високого співвідношення тяги до ваги.

Уроки війни в Україні

Співпраця з компанією Argive, що базується в Оксфорді, гарантує, що ключові технології двигунів будуть вироблятися у Великій Британії. Співпраця з компанією Argive, що базується в Оксфорді, гарантує, що ключові технології двигунів будуть вироблятися у Великій Британії. Цей проєкт є частиною зусиль Великої Британії щодо вдосконалення технології безпілотників. Цей поштовх особливо важливий через уроки, отримані під час війни в Україні, де безпілотники відіграли ключову роль у сучасних битвах.

Інформує portaltele.com.ua

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...