На вас кричать?! Як з цим впоратись?

На вас кричать?! Як з цим впоратись?

Коли на вас гримають – це не тільки неприємно. У таких ситуаціях ви отримуєте потужний емоційний удар, що вкрай деструктивно впливає на ваш загальний психологічний та, навіть, фізичний стан.

Отже, не варто цього дозволяти.

Але, у той момент коли людина на вас кричить, відчуття таке, ніби ви опинилися серед потужного шторму і зорієнтуватися може бути важко. Тож, запам’ятайте пораду за методом HUPRES, щоб застосувати її у відповідну мить. Головне, треба розуміти, якщо людина вирішила відкрити рота та підвищити голос, то вона свідомо чи несвідомо очікує від вас двох варіантів прогнозованих реакції: перша – це паніка і страх; друга – відчуття безнадії, пригніченість.

І паніка, і безнадія штовхають вас до потрібного для цієї людини рішення. Крім того, людина, що проявляє агресію відносно вас, психологічно готова до крику з вашого боку. Саме тому ані панікувати, ані впадати в стан жертви, ані кричати у відповідь точно не варто.

Дійте інакше: не чекаючи коли на вас накричуться, прямо продовж крику почніть говорити ясно, чітко, але суттєво тихіше за опонента, щоб треба було трохи дослухатись. Це дуже важливо!

Почніть говорити з таких фраз на кшталт: «Сподіваюсь, ти готовий мене слухати». «Розберемося в ситуації». «Криком ми не досягнемо порозуміння». Не поспішайте зараз викладати свою позицію або виправдання – вас все одно поки що не чують! Тут важливіше ЯК ви кажете, а не ЩО ви кажете. Тримайте паузи, продовжуйте комбінувати та повторювати нейтральні за змістом фрази, доки ваш опонент не почне прислуховуватись. Зазвичай це помітно – крик стає тихішим, а головне, з’являється діалог.

Настає пора викладати свої аргументи або виправдання. Далі скажіть: «Моя позиція така, тому що…» або «Так вийшло тому, що…» і починайте наводити конкретні аргументи, що обґрунтовують вашу позицію у конфлікті.

Говоріть не емоційно, сталевим, навіть нудним, голосом, невеличкими паузами розділяючи кожну фразу. І знову у цій ситуації важливіше навіть не кількість, чи справедливість ваших аргументів, а те як ви будете говорити.

Таким чином ви зіб’єте потужність емоціональної хвилі опонента, та лишите його розчарованим співвідношенням своїх витрачених емоцій та отриманих результатів своєї атаки. Навіть якщо ви були тричі неправі у цій суперечці. Такий негативний досвід йому запам’ятається, та навряд він скоро захоче його повторити.

Хай щастить та бережіть себе!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі