Плюси та мінуси покриття автомобіля "рідким склом"

Плюси та мінуси покриття автомобіля "рідким склом"

Рідке скло для авто може бути в різному стані - у вигляді рідини або спеціальної пасти.

Плюси та мінуси покриття автомобіля "рідким склом", фото-1

Покриття автомобіля рідким склом здатне відтворити на поверхні кузова ефект скла. Причому ефект виходить набагато помітнішим і привабливішим, ніж від воску або інших полірувальних засобів. Дієвість рідкого скла перевірена на практиці: поліпшується не тільки естетичний вигляд машини, але і зростають захисні властивості лакофарбового покриття. Рідке скло для авто може бути в різному стані - у вигляді рідини або спеціальної пасти.

У першому випадку достатньо нанести склад на поверхню кузова машини, і дочекатися висихання. У другому - обробка кузова автомобіля рідким склом зводиться до нанесення пасти на знежирену поверхню. Речовина вступає в реакцію, кристалізується, утворюючи ефект дзеркального відображення. Які ще переваги несе за собою цей диво-матеріал, розповімо далі.

ПЕРЕВАГИ РІДКОГО СКЛА ДЛЯ АВТОМОБІЛЯ:

Вперше про цю речовину дізналися у 2008 році. Батьківщиною рідкого скла є Японія, де тамтешні фахівці одними з перших задумалися про необхідність надання лакофарбовому покриттю машини додаткової стійкості.

Популярність рідкого скла обумовлена тим, що вона набагато довше аналогів зберігає свої технічні властивості. В основі речовини закладений діоксид кремнію, який запобігає передчасному зносу кузова і деяких деталей інтер'єру. Як показує практика, після нанесення рідкого скла практично будь-яка поверхня набуває стійкості перед механічним впливом, уберігаючи кузов та інші складові частини автомобіля від тріщин, подряпин і потертостей.

Плюси та мінуси покриття автомобіля "рідким склом", фото-2

Покриття рідким склом кузова транспортного засобу дозволить власнику відчути наступні переваги:

  1. Крім підвищення презентабельного зовнішнього вигляду машини за рахунок дзеркального ефекту збільшується і твердість лакофарбового покриття.
  2. Рідке скло безбарвне, тому після нанесення матеріалу на поверхню кузова не відбувається спотворення рідного кольору - він стає соковитішим.
  3. Головне достоїнство після обробки авто рідким склом - довговічність складу. У середньому матеріал зберігає свої властивості протягом 1 року, отже, весь цей час захищає поверхню машини від несприятливих факторів. Деякі склади здатні протриматися навіть в агресивному середовищі експлуатації протягом 3-х років.
  4. Захисна плівка здатна відштовхувати вологу і бруд, тим самим підтримуючи зовнішній вигляд транспортного засобу в чистоті і доглянутості.
  5. Покриття кузова рідким склом отримують антистатичні характеристики - частинки пилу відштовхується і не пристає.
  6. За рахунок рідкого скла зростає корозійна стійкість кузова

МІНУСИ ПОЛІРУВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ РІДКОГО СКЛА:

Основний і головний недолік - висока вартість

Якщо працювати над покриттям машини самостійно, то витрати на всю процедуру будуть меншими, ніж у разі звернення за допомогою до професійних майстрів. Плата за кваліфіковані послуги буде змінюватись в більшу або меншу сторону залежно від стану покриття, види рідкого скла і переваг клієнта - кількість нанесених шарів і так далі.

Відносним мінусом у разі обробки кузова своїми руками може стати специфічність проведення всієї процедури. Сам процес нанесення рідкого скла непростий, що вимагає наявності певних знань і здібностей. Якщо немає належного уявлення про те, які способи застосування матеріалу, то краще всього відмовитися від такої затії. В іншому випадку може статися так, що належного результату власник автомобіля не доб'ється, але при цьому зіпсує зовнішній вигляд транспортного засобу.

СПЕЦИФІКА ОБРОБКИ КУЗОВА АВТОМОБІЛЯ

Варто розуміти, що поліровка кузова - серйозний технічний захід, результатом якого стане блиск і сяйво машини тільки у випадку дотримання всіх норм і правил. Видалити речовину після затвердіння вкрай складно - це також слід враховувати.

Перед початком проведення полірування необхідно обзавестися:

  • ганчірками;
  • рукавичками;
  • ємністю;
  • самим складом;
  • полотном для натирання авто.

Перш ніж буде проведене полірування автомобіля, уважно ознайомтеся з інструкцією від виробника.

Справа в тому, що специфіка поводження з рідким склом може відрізнятися в силу різного хімічного складу речовини. Важливо подбати про те, щоб машина перебувала в сухому, теплому приміщенні. Оптимальний температурний режим - від 10 до 40 градусів тепла за Цельсієм.

Детальна інструкція для застосуванню

Інструкція по всій роботі наступна:

  1. Ретельно вимийте кузов машини, витримайте деякий час для просихання, не забудьте знежирити поверхню. Найкраще використовувати спеціальний знежирювач.
  2. Прочитайте інструкцію, змішайте склад і нанесіть його в зазначеній кількості на певну ділянку кузова.
  3. Після чого почекайте 2-3 хвилини - рідке скло застигає досить швидко, - і оцініть отриманий результат. Пройдіться тканиною по обробленій поверхні. Якщо вас влаштовує отриманий результат, можна переходити до інших ділянок.

У завершенні роботи потрібно дати час рідкому склу повністю застигнути і зміцнитися - для цього вистачить буквально 5-6 годин витримки транспортного засобу в сухому приміщенні. Знову ж таки, уважно читайте в інструкції до складу про необхідний час «просихання» машини. Кожен виробник, як правило, вказує точну кількість годин залежно від наявних у матеріалі хімічних компонентів.

Ціна питання

Вартість якісного рідкого скла в середньому складає 1500-2500 тисячі гривень, проте на ринку з кожним днем з'являються нові виробники, що постачають свою продукцію за привабливими цінами - від 800 до 1500 тисячі гривень. З наявних на ринку і перевірених часом рідких стекол можна відзначити наступну продукцію:

  1. Gyeon Q2 Pryme - кращий продукт з середнього цінового сегмента. Головна перевага - значно покращує зовнішній вигляд автомобіля, сприяє насиченості кольору кузова. Недолік - не володіє водовідштовхувальними властивостями, тобто, після опадів краплі залишаються на поверхні авто.
  2. HKC Ceramic Coating - японський продукт, один з кращих серед усього розмаїття. Як говорилося вище, вперше рідкі скла виробили в Японії, тому в цій країні краще за інших знають, яким повинен бути якісний поліроль. Термін служби складає 2,5 роки, єдиний недолік - складність нанесення. Якщо наносити в декілька шарів, доведеться вичікувати мінімум по 1.5 години, при цьому необхідно дотримуватися і інші особливості нанесення речовини, які вказані в інструкції.
  3. Wilson Body Glass Guard - багато автовласників сходяться на думці, що це найкращий продукт серед бюджетної лінійки японських рідких стекол. Термін служби становить 1 рік, але поєднання ціна/якість виразно підкуповує. В Японії неодноразово завойовував найпрестижніші нагороди. Найоптимальніший матеріал, якщо ви вирішили виконати всю роботу в гаражі самостійно.

Висновок

При виборі виробника пам'ятайте, що краще за інших зарекомендувала себе японська і корейська продукція, непогані матеріали надходять до нас з Великобританії. Цілком логічно, чим нижче ціна, тим менший термін служби такого рідкого скла. В цілому поліроль отримує з кожним роком все більшого поширення. Пов'язано це з тим, що багато автовласників вже сьогодні переконалися в раціональності використання рідких стекол в цілях підвищення презентабельного зовнішнього вигляду машини.

https://ukr.media

авто засоби покриття
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі