Чому не поспішає до роботи новий склад Лубенської міської ради та хто заслуговує на посаду секретаря ради

Чому не поспішає до роботи новий склад Лубенської міської ради та хто заслуговує на посаду секретаря ради, 05361.com.ua

Скоро виповниться місяць від дня виборів, а місцева влада потихеньку продовжує працювати у колишньому складі, ніхто нікуди не поспішає. Інтрига триває. Як відомо, початком діяльності ради нового скликання повинна стати перша сесія, яку відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» необхідно провести не пізніш як через місяць після обрання ради у правомочному складі.

Загалом перша сесія новообраної ради покликана забезпечити безперервність і наступність роботи органу місцевого самоврядування. Адже відповідно до статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження сільського, селищного, міського голови починаються з моменту оголошення відповідно сільською, селищною, міською виборчою комісією на пленарному засіданні ради рішення про його обрання й закінчуються в момент вступу на цю посаду іншої обраної відповідно до закону особи (окрім випадків дострокового припинення повноважень голови).

Відповідно до статті 49 цього самого закону повноваження депутата ради починаються з моменту офіційного оголошення відповідною територіальною виборчою комісією на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії ради нового скликання.

Перша сесія новообраної ради скликається відповідною територіальною виборчою комісією. Її відкриває й веде голова виборчої комісії, яка інформує раду про підсумки виборів депутатів та голови і визнання їх повноважень, після чого засідання веде вже новообраний голова. Перша сесія ради вирішує найважливіші питання структурування органу місцевого самоврядування та організації початку його роботи.

На першій сесії міської ради належить вирішити питання:

- обрання секретаря ради;

- утворення виконавчого комітету ради, визначення його чисельності, затвердження персонального складу;

- утворення постійних комісій ради, затвердження їхнього складу, обрання голів комісій;

- затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів;

- затвердження плану роботи ради.

На сьогоднішній день у Лубнах найбільш інтригуючим питанням роботи новообраного складу ради залишається питання про те, хто ж займе посаду секретаря міської ради?

Адже на першій сесії новообраний міський голова відповідно до частини 3 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повинен внести пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради, про кількісний і персональний склад виконавчого комітету, про структуру і штати виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету. Кожне з цих питань після обговорення голосується депутатами. Обрання секретаря ради здійснюється таємним голосуванням відповідно до частини 3 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Значною мірою подальший ритм роботи сесії залежить від якості попередньо проведеної підготовчої роботи, стану порозуміння між обраними депутатами й головою, налаштованості депутатів на роботу в раді та інших чинників впливу.

Як стало відомо із надійних джерел, поки що ведуться перемовини щодо кандидатури секретаря і міський голова ще не готовий підтвердити своє рішення. Тож чекаємо на цю важливу подію суспільно-політичного життя нашої Лубенської ОТГ.

А як на вашу думку, шановні лубенці, хто повинен стати новим секретарем міської ради?

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі